شات ومنتدى الكتاب المقدس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شات ومنتدى الكتاب المقدس

شات ومنتدى الكتاب المقدس
 
الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

 

 الحلقة العاشرة من( قصة حب بين الصعيدى الاصيل والبنت الاستيل )

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
KERO
آلمـ'ـديـ'ـرٍٍ آلعـ'ـآم
آلمـ'ـديـ'ـرٍٍ  آلعـ'ـآم
KERO


عدد المساهمات : 157
تاريخ التسجيل : 10/07/2009
العمر : 33

الحلقة العاشرة من( قصة حب بين الصعيدى الاصيل والبنت الاستيل ) Empty
مُساهمةموضوع: الحلقة العاشرة من( قصة حب بين الصعيدى الاصيل والبنت الاستيل )   الحلقة العاشرة من( قصة حب بين الصعيدى الاصيل والبنت الاستيل ) I_icon_minitimeالثلاثاء 22 سبتمبر 2009, 5:37 pm

الحلقة العاشرة




مينا بعد ما حلف على مريم انهم يفطروا في مكان تاني
وهما طالعين لاقى الوليه اللي كان عايز يكلمها
وشه احمر وراح لمريم قالها
مينا : مريم عشان خاطرك انتي بس هنرجع ناكل في المطعم عشان انتي شكلك جعانه
مريم : مرسيي يا مينا علي زوقك " طيبه ماتعرفش اللي فيها " خالص
مينا : هو الجارسون اتاخر كده ليه انت ياااااااااااااااااااااض
مينا : فين الوكل
مريم : اهه جاي اهه
الكابتن : اتفضلوا الاكل بالهنا والشفا
مريم : مرسيي
مينا : يلا ياض من هنا
مريم : ايه يا مينا خلي قلبك رقيق من كده
مينا : طيب يا سيتي بقلك ايه يا مريم ما تيجي تعدي مكاني
مريم : ليه يا مينا
مينا : يعني تعالي بس
مريم : طيب تعالي من شوف اخرتها معاك
طيبه اصل الوليه كانت اعده ورا مينا و هوا كان عاوز يبصلها
مينا : سرح في عيون الوليه ونسي الاكل ومريم
مريم : مينا مينا " مينا مش هنا " انت يا مينا انت رحت فين
مينا : ايوه بتقولي حاجه
مريم : يالهوي انت دا كله ومش معايا انت سرحان في ايه
مريم : سرحان عبد البصير
مريم : هههههههه خفيف سرحان فيه ايه بجد وبتبص فيا كده ليه
مينا : انا ببص عليكي انا بتتلككي ولا ايه هبصلك ليه يعنى
مريم بتتلكك " راحت مريم بصت وراها لاقت الوليه بتتضحك لمينا ومينا سرحان معاها " هههههههه
تش تش تش مريم دلقت الميه فوق هدوم مينا مفتريه بجد
مينا : ايد دا يا مريم ينفع كده الترنج اتبل هخرج ازاى دلوئت
مريم : احسن عشان تسرح برحتك بعد كده انا ماشيه
مينا : خدي بس يا مجنونه مالك زعلتى ليه بس
مريم سابت مينا وطلعت اودتها وزعلانه مينا طلعلها عشان يصالحها
مينا : مريم خلاص بقي انا اسف بجد
مريم : اسف علي ايه
مينا : عشان بصيت للوليه
مريم : وانا مالي ما تتحرق انتا وهيا " ومريم يا عيني هتموت عشان بص للوليه " ومتغاظه
مينا : اتحرق كده طب انا ماشي راجع البلد ومش هتشوفي وشي تاني غير علي الدراسه
مريم : احسن روح " فى لحظه زعل جامده وعصبيه " كده
مينا : كده طيب شكرا علي الرحله الجميله دى
مريم سمعت اوده مينا بتتفتح وطالع بالشنط ونازل من علي السلم
مريم جريت ورا ولاقيته بيكلم في التليفون من الريسبشن بيكلم مين


مييييييييييييييييييييييييين

هنعرف الحلقه الجايه



كل يوم حلقة


وتابعونا يوم بيوم مع مريم ومينا ويارب تعجبكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
الحلقة العاشرة من( قصة حب بين الصعيدى الاصيل والبنت الاستيل )
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الحلقة الرابعة عشر من ( قصة حب بين الصعيدى الاصيل والبنت الاستيل )
» الحلقة الرابعة من (قصة حب بين الصعيدى الاصيل والبنت الاستيل)
» الحلقة الخامسة من ( قصة حب بين الصعيدى الاصيل والبنت الاستيل )
» الحلقة الاولى من ( قصة حب بين الصعيدى الاصيل والبنت الاستيل )
» الحلقة الثانية من (قصة حب بين الصعيدى الاصيل والبنت الاستيل)

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
شات ومنتدى الكتاب المقدس :: منتدى التسلية والترفية :: قصص طريفة ومضحكة-
انتقل الى: