شات ومنتدى الكتاب المقدس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شات ومنتدى الكتاب المقدس

شات ومنتدى الكتاب المقدس
 
الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

 

 الحلقة الثامنة من ( قصة حب بين الصعيدى الاصيل والبنت الاستيل )

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
KERO
آلمـ'ـديـ'ـرٍٍ آلعـ'ـآم
آلمـ'ـديـ'ـرٍٍ  آلعـ'ـآم
KERO


عدد المساهمات : 157
تاريخ التسجيل : 10/07/2009
العمر : 33

الحلقة الثامنة من ( قصة حب بين الصعيدى الاصيل والبنت الاستيل ) Empty
مُساهمةموضوع: الحلقة الثامنة من ( قصة حب بين الصعيدى الاصيل والبنت الاستيل )   الحلقة الثامنة من ( قصة حب بين الصعيدى الاصيل والبنت الاستيل ) I_icon_minitimeالسبت 19 سبتمبر 2009, 9:11 am

الحلقة الثامنة



" مينا استنهز فرصه ان مريم تطلعت تغير هدومها وراح اعد جنب الوليه وحصل اللي حصل " اكيد

" الوليه طبعا مبتعرفش عربى اصلا " خالص
مينا : يالهوي علي الغزال اللي بيلعب في الرمل
الوليه : ــــــــــــــــــــــــ ؟
مينا : يالعوي علي الحصان اللي اعد علي شط
الوليه : ـــــــــــــــــــ ؟
مينا : يالهوي عالجمر اللي الميه بلته
الوليه : ـــــــــــــــــ ؟
مينا اتخنق وزهق كل الكلام ده والوليه مش راديه تعبره
مينا عجبه تقل الوليه واحنا عارفينه صعيده ومخه تخين لازم يكلمها
مينا : ايه يا عم التقل دا عبرنا ولو بنظره
الوليه خدت بالها ان في صوت بيتكلم بصتله
مينا : ايه العنين الدامده دي
مينا : بس بس بس بس بس بس انت يا جمر
الوليه : ________؟
مينا سرحان في عيون الوليه ومش عارف يقول ايه اتبلم
يالهوي دا مريم جايه في الطريق ومينا لسه مبلم في عيون الوليه
مريم : مينا " مينا مش هنا خالص راح في دنيا تانيه " مش معانا
مريم : مينا مينا مينا
مينا : ايه مين
مريم : ايه يا بني انت سرحان في ايه كده
مينا : لا مافيش
مريم : طيب انتا جاي معانا ولا اعد
مينا : نروح فين
مريم : هنروح نفطر ونطلع علي البلاج
مينا : طيب روحه انتوا انا اعد هنا شويه
مريم : لا يا مينا تعالي معانا
مينا : لا انا عايز اعد هنا شويه
مريم : كده يا مينا مش عايز تروح معايا
مينا : خلاص خلاص انا هاجي معاكي جومي كتج الجرف
مريم : بتقول حاجه يا مينا
مينا وهو ماشي في سره با بنت الدزمه لازم تيجي دلوقتي انا كنت خلاص هكلم الوليه
مريم : مينا انت بتقول حاجه
مينا : لا
مريم : طيب انت مش هتطلع تغير هدومك وتلبس الترنج اللي من السعوديه الجامد جدا ده
مينا : اه والله فكرتينني بصي انا هطلع اغير وابقي اجيلك روحي انتي

" مينا وزع مريم وطلع غير ومش راحلها راح فيــــــــــــــــــــــــــــــــــــن " فين
فييييييييييييييييييييييييييييييين

فيييييييييييييييييييييييييييييين

هنعرف الحلقه الجايه



كل يوم حلقة


وتابعونا يوم بيوم مع مريم ومينا ويارب تعجبكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
الحلقة الثامنة من ( قصة حب بين الصعيدى الاصيل والبنت الاستيل )
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الحلقة الثالثة عشر من ( قصة حب بين الصعيدى الاصيل والبنت الاستيل )
» الحلقة الرابعة عشر من ( قصة حب بين الصعيدى الاصيل والبنت الاستيل )
» الحلقة الرابعة من (قصة حب بين الصعيدى الاصيل والبنت الاستيل)
» الحلقة الخامسة من ( قصة حب بين الصعيدى الاصيل والبنت الاستيل )
» الحلقة الاولى من ( قصة حب بين الصعيدى الاصيل والبنت الاستيل )

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
شات ومنتدى الكتاب المقدس :: منتدى التسلية والترفية :: قصص طريفة ومضحكة-
انتقل الى: