شات ومنتدى الكتاب المقدس

شات ومنتدى الكتاب المقدس
 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 فوازير جديدة

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ديدو



عدد المساهمات : 24
تاريخ التسجيل : 27/09/2009
العمر : 28

مُساهمةموضوع: فوازير جديدة   الثلاثاء 06 أكتوبر 2009, 6:41 am

حاجة بتشتريها بفلوسك ومش بتدخلها بيتك؟؟؟!!!!!!!
حاجة من الصخر ومفتحها من الخشب ؟؟!!!!!
تاكلها تكبر ! ولوشربت تموت ؟؟؟!!!!!!
عجايبى فى عمايلة والناس تقولة يا ابو جملين ؟؟؟؟!!!!
بحر كبير والى بينزلة بجد مش بيعرف يطلع منة ؟؟!!!
عاوز اشوف ردودكو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فارس

avatar

عدد المساهمات : 18
تاريخ التسجيل : 02/10/2009
الموقع : www.holybible.yoo7.com

مُساهمةموضوع: رد: فوازير جديدة   السبت 10 أكتوبر 2009, 3:59 pm

العربه /1
مش عارف /2
النار/3
الجنيه ابو جملين وهو بتاريخ 1899 /4
بحر الافكار /5
صح ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ديدو



عدد المساهمات : 24
تاريخ التسجيل : 27/09/2009
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: فوازير جديدة   السبت 10 أكتوبر 2009, 10:15 pm

شكرا ابو فارس حبيبى
ومش هاقول على الاجابة الناقصة لتكملة التشجيع واوعدك انى هجيب المرة الجاية
فوازير انت مش تعرفها
واشجعك على الزيارة
وكمان عندك منتديات وشات وكل حاجة هنا
:لف
وعاوز اشووووووف ردود تانية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ديدو



عدد المساهمات : 24
تاريخ التسجيل : 27/09/2009
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: فوازير جديدة   السبت 10 أكتوبر 2009, 10:21 pm

فارزوةرة ليك انت يا فارس
حاجة من الانجيل
لية الزوج المسيحى بيحب مراتة ؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فارس

avatar

عدد المساهمات : 18
تاريخ التسجيل : 02/10/2009
الموقع : www.holybible.yoo7.com

مُساهمةموضوع: رد: فوازير جديدة   الأحد 11 أكتوبر 2009, 9:31 pm

لانه يترك الرجل اباه وامه ويلتزق بزوجته
و الاثنين يكونان جسدا واحدا
صح ؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فارس

avatar

عدد المساهمات : 18
تاريخ التسجيل : 02/10/2009
الموقع : www.holybible.yoo7.com

مُساهمةموضوع: رد: فوازير جديدة   الأحد 11 أكتوبر 2009, 9:33 pm

انا مستنى الفوازيررررررررررر الصعبه و الرد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ديدو



عدد المساهمات : 24
تاريخ التسجيل : 27/09/2009
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: فوازير جديدة   الأحد 11 أكتوبر 2009, 9:35 pm

هع هع هع هع هع
لا غلط انت المرة دى غلطان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فارس

avatar

عدد المساهمات : 18
تاريخ التسجيل : 02/10/2009
الموقع : www.holybible.yoo7.com

مُساهمةموضوع: رد: فوازير جديدة   الأحد 11 أكتوبر 2009, 9:42 pm

طيب ايه الحل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فارس

avatar

عدد المساهمات : 18
تاريخ التسجيل : 02/10/2009
الموقع : www.holybible.yoo7.com

مُساهمةموضوع: رد: فوازير جديدة   الأحد 11 أكتوبر 2009, 9:44 pm

ينبغي على المرأة أن تحافظ على زوجها كما تحافظ على نفسها، تحبه وتحترمه وتحافظ على قدسية ... وبناء على ذلك، على كل من الرجل والمرأة أن يحب شريكه كنفسه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ديدو



عدد المساهمات : 24
تاريخ التسجيل : 27/09/2009
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: فوازير جديدة   الأحد 11 أكتوبر 2009, 10:12 pm

لا بردووووووووووووووووووو
هع هع هع هع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فارس

avatar

عدد المساهمات : 18
تاريخ التسجيل : 02/10/2009
الموقع : www.holybible.yoo7.com

مُساهمةموضوع: رد: فوازير جديدة   الأحد 11 أكتوبر 2009, 10:15 pm

خلاص جاوب انت واخيرا رديت؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ديدو



عدد المساهمات : 24
تاريخ التسجيل : 27/09/2009
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: فوازير جديدة   الأحد 11 أكتوبر 2009, 10:21 pm

لان المثل بيقول حب عدوك كنفسك




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فارس

avatar

عدد المساهمات : 18
تاريخ التسجيل : 02/10/2009
الموقع : www.holybible.yoo7.com

مُساهمةموضوع: رد: فوازير جديدة   الأحد 11 أكتوبر 2009, 10:23 pm

طيب انت جاوب على اسئلتى الى بعملها فى الفوازير ونشوف
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فارس

avatar

عدد المساهمات : 18
تاريخ التسجيل : 02/10/2009
الموقع : www.holybible.yoo7.com

مُساهمةموضوع: رد: فوازير جديدة   الأحد 11 أكتوبر 2009, 10:23 pm

يلا جاوبنى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
فوازير جديدة
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
شات ومنتدى الكتاب المقدس :: منتدى التسلية والترفية :: الالغاز والفوازير-
انتقل الى: