شات ومنتدى الكتاب المقدس

شات ومنتدى الكتاب المقدس
 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 الحلقة السابعة من ( قصة حب بين الصعيدى الاصيل والبنت الاستيل )

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
KERO
آلمـ'ـديـ'ـرٍٍ آلعـ'ـآم
آلمـ'ـديـ'ـرٍٍ  آلعـ'ـآم
avatar

عدد المساهمات : 157
تاريخ التسجيل : 10/07/2009
العمر : 28

مُساهمةموضوع: الحلقة السابعة من ( قصة حب بين الصعيدى الاصيل والبنت الاستيل )   السبت 19 سبتمبر 2009, 9:09 am

الحلقة السابعة




وبعد ما مينا خلص امتحانات هو ومريم وقرر انه يطلع الرحلة وكان ميعاد الرحلة اتحدد
مريم : هو مينا اتأخر كده ليه
ريم : انتي مالك مش على بعضك ليه
مريم : وانتي مالك
ريم : مش عارفة مهتمة بواحد زي ده ازاي
مريم : ملكيش دعوة بقى
ريم : صحيح عملتي ايه في العريس اللي اتقدملك
مريم : رفضته طبعا .. انا لسة مش عاوزة ارتبط دلوقتي
ولسة الاتوبيس هيتحرك كان مينا وصل ومريم تنفست الصعداء
مينا : ايه يا جماعة انتوا كنتوا مستنيين حاجة ولا ايه
ريم : ابدا كننا مستنيين القطر
مينا : هو احنا هنسافر في الاتوبيس ولا الجطر
ريم : يااااربي
مريم : ههههههههههههههههههههههههه جامدة دي يا مينا
مينا : اي خدمة يا مريم ابقي تعالي كل يوم
مريم : اجي فين
مينا : لا لا متاخديش في بالك
والكل ركب الاتوبيس وفجأة مينا بيطلع من شنطته طبلة كبيرة
وشغال ضرب عليها لحد ما وجع دماغ الناس كلها والكل زهق منه
مينا : ايه يا رحلة فقر مالكم ساكتين ليه محدش بيرجص ليه هطبل وهرجص في نفس الوقت ولا ايه
مريم : ابدا يا مينا بس الطبلة صوتها عالي اووووي
مينا : مانا عارف ان صوتها عالي ... مكنتش اعرف انها هتضايقكوا كده
مريم : عامة انا مش مضايقة انا مبسوطة بيها
وفجأة مينا بيطلع من شنطته زمارة كبيرة بتاعة الفرق الشعبية
وفضل يوجع دماغ الشباب كلهم بأصوات الالات الموسيقية الغبية دي
وفضل على هذا الحال لحد ما وصلوا
مينا : يا بووووي يا جدعان المنطجة هنا جامدة جوي جوي
مريم: انت اول مرة تيجي هنا
مينا : لأ جيت قبل كده ايام الحرب
مريم : حرب ايه يا مينا .. هو انت حضرت حروب
مينا : هو احنا هنروح امتى يا مريم
مريم : يعني لسة اسبوع ... انت زهقت ولا ايه
مينا : لا لا خالص بس انا مجبتش اكل كفاية
مريم : مينا اكل ايه بس هنا الاكل اوبين بوفيه
مينا : يعني ايه
مريم : يعني تاكل اللي انت عايزه
مينا : يالهوي ياني يا جدعااااان
مريم : انا هطلع اغير بقى
مينا : اوعي تجولي هتلبسي مايوه ده اللي بيجولو عليه
مريم : هههههههههههههههههه ايه يا مينا ده بس
مينا : صدجيني معرفكيش تاني
مريم : انت هتنزل البسين بأيه ... معاك ماييوه
مينا : لأ انا ابويا جايبلي ترننج من السعودية هنزل بيه
مريم : مينفعش يا مينا
مينا : بجولك من السعودية .. جامد جدا جدا
مريم : طيب يلا نفطر بقى عشان جعانة
مينا : انتي على طول جعانة كده
مريم : ههههههههههههههههه انا بحب الاكل اوي
مينا : انا اخر حاجة افكر فيها الاكل
مريم : يعني مش هتفطر
مينا : في مش وخيار وعيش بلدي
مريم كانت عاوزة تقوله ده عند ماما الكلام ده
مينا : كل ده اكل يا نااااااااااس ... هيخلص امتى ده بس
مريم : كل على اد ما تقدر يا مينا
مينا : عليا الطلاج انا هاكل وكل لحد ما افرجع كده
مريم : انا طالعة اغير ونازلة
مينا : تغيري ايه بس يا شيخة بصي على نفسك في المراية وشوفي الولية الجااامدة دي
يابووووووووووووووي انا لازم اروح اتعرف عليها دي لابسة لبس
جاامد جوي جوي



كل يوم حلقة


وتابعونا يوم بيوم مع مريم ومينا ويارب تعجبكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
الحلقة السابعة من ( قصة حب بين الصعيدى الاصيل والبنت الاستيل )
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
شات ومنتدى الكتاب المقدس :: منتدى التسلية والترفية :: قصص طريفة ومضحكة-
انتقل الى: